Nu finns veckoschema i Tempus Nuddis

Blog posts   •   Jul 06, 2015 15:10 CEST

Nya inloggningssidor

Blog posts   •   Oct 13, 2015 15:07 CEST

Nu har inloggningssidan för Tempus Hemma fått sig ett ansiktslyft!

Ny dag för påminnelse om schemaläggning

Ny dag för påminnelse om schemaläggning

Blog posts   •   Oct 16, 2015 15:06 CEST

​Påminnelsemail om schemaläggning kommer numera skickas ut onsdagar kl. 11, istället för torsdag eftermiddag som det varit tidigare.

Nytt utseende på barnsidan i Tempus Nuddis

Blog posts   •   Nov 23, 2015 15:03 CET

Tempus Nuddis är vår app för närvaroregistrering som används på surfplattor på förskole- och fritidsavdelningar.

Visa flera avdelningar/grupper i Tempus Nuddis

Visa flera avdelningar/grupper i Tempus Nuddis

Blog posts   •   Nov 26, 2015 10:52 CET

Nu kan man välja att visa flera avdelningar på översiktsvyn och på veckovyn! Tidigare kunde man bara välja att visa antingen en avdelning eller alla, men nu kan man alltså välja precis vilka avdelningar (och barngrupper) som ska visas på skärmen

Schemapåminnelse i Tempus Nuddis

Schemapåminnelse i Tempus Nuddis

Blog posts   •   Dec 17, 2015 10:49 CET

För att personalen ska kunna planera verksamheten är det viktigt att barnen är schemalagda i god tid. Därför har Tempus Nuddis nu uppdaterats med en schemaläggningspåminnelse som visas inne på barnets sida om det saknas schema under de närmaste dagarna.

Ordna upp det nya året med Tempus

Ordna upp det nya året med Tempus

Blog posts   •   Jan 14, 2016 10:43 CET

​Nu är 2016 här – låt Tempus hjälpa dig att få överblick över det nya året!

Tips: Notiser från Tempus

Tips: Notiser från Tempus

Blog posts   •   Feb 02, 2016 10:37 CET

​Som vårdnadshavare kan du välja att få notiser från Tempus direkt till din mobil eller till din epost.

Nyfiken på tidsbokning och blogg i Tempus?

Nyfiken på tidsbokning och blogg i Tempus?

Blog posts   •   Feb 22, 2016 10:34 CET

​Du som är personal eller administratör har kanske märkt att det dykt upp två nya flikar i Tempus Admin – tidsbokning och blogg. Eller kanske har ni haft tidsbokning och blogg under en längre tid, men är nyfikna på hur man kan använda dem?

Nya funktioner i Tempus Admin

Nya funktioner i Tempus Admin

Blog posts   •   May 19, 2016 10:33 CEST

​Tempus Admin har uppdaterats med två nya funktioner! Under Hantera → Skolorär det nu enkelt att koppla personal och avdelningar och få en översikt över vilka avdelningar personalen har tillgång till i Tempus.

Var med och beta-testa våra nya hemma-appar!

Var med och beta-testa våra nya hemma-appar!

Blog posts   •   Dec 06, 2016 10:30 CET

​För oss på Tempus betyder våra användares åsikter otroligt mycket! Därför ger vi nu dig som Tempus hemma användare möjligheten att vara med och Beta-testa våra nya hemma-appar!